Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
22 січня у Кіровограді відбувся круглий стіл "Суди Кіровоградщини очима кіровоградців", на якому було представлено результати дослідження якості роботи судів області з погляду відвідувачів суду. Дослідження проводилося експертами громадської організації «ТОРО» - Тransparensy International Україна за ініціативою Агентства США з міжнародного розвитку USAID «України: справедливе правосуддя».
В дослідженні приймали участь 5 судів області:
- апеляційний суд Кіровоградської області;
- Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області
- Кіровоградський районний суд Кіровоградської області;
- Кіровський районний суд міста Кіровограда;
- Ленінський районний суд міста Кіровограда;
У дослідження рівня задоволеності роботою суду його відвідувачами використовувалися за такими критеріями:
- фізична доступність суду;
- зручність та комфортність перебування в суді;
- повнота та ясність інформації;
- дотримання термінів судового розгляду;
- сприйняття роботи працівників апарату суду;
- сприйняття роботи судді;
- якість судового рішення.
Відвідувачі досить високо оцінили роботу Ленінського районного суду м.Кіровограда, зокрема:
Загальна оцінка якості роботи суду – 4,6;
Доступність суду – 3,9;
Зручність та комфортність перебування у суді – 4,12;
Повнота та ясність інформації – 4,5;
Якість роботи працівників апарату суду – 4,8;
Дотримання термінів судового розгляду – 4,5;
Якість роботи суддів – 4,8
Якість судового рішення – висока оцінка якості.
Респонденти досить високо оцінили якість роботи суду. Загалом, враження від відвідування суду кращі, ніж очікували або відповідають очікуванням. На думку респондентів, значно покращилася якість роботи суду у період 2009 - 2011 років.
Приміщення суду та отримання судових послуг є цілком доступними для відвідувачів Ленінського районного суду міста Кіровограда: будівлю суду легко знайти та доїхати до неї громадським транспортом; охорона не завдає певних перешкод для потрапляння у приміщення; графік роботи канцелярії є зручним та клієнтам дають відповіді телефоном на запитання, які у них виникають. Але виникають складнощі у цьому плані для людей з обмеженими можливостями. Згідно відповідей респондентів можна зробити висновок про те. що у Ленінському районному суді міста Кіровограда приділяється особлива увага інформуванню клієнтів щодо організації роботи суду та роз'ясненню питань, які найчастіше у них виникають. Так, зокрема, зручно розташовані інформаційні стенди (дошки об'яв); досить повно представлена інформація щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, а також правил допуску в суд та перебування в ньому. Респонденти високо оцінюють наявну інформацію щодо справ, які призначені до розгляду та зразків документів.
Відвідувачі суду дуже високо оцінили якість роботи працівників апарату суду, зокрема: професіоналізм і знання своєї справи; старанність; доброзичливість, бажання допомогти та повагу під час спілкування із клієнтами; однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу.